5/17/2013

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #35

Cześć! Powiem Wam, że od wczoraj zdycham, mam ciągle kaszel, przy kaszlu bardzo bolą mnie plecy i bok, dodatkowo boli mnie gardło, super.. Byłam już u lekarza, ale powiedziała, że na razie nie muszę brać antybiotyków, więc leczę się musującą polopiryną. Dziś rodzinny, ostatnio ginekolog, wcześniej endokrynolog, nachodzę się po lekarzach.. ;/ Także dziś siedzę w domu, mam zamiar zająć się robieniem ściąg na 2 egzaminy w niedzielę, ostatnie w tej sesji i obrona, niestety nie dam rady obronić się w pierwszym terminie, który już za tydzień, podejdę w drugim, w czerwcu. 

Przy okazji chciałabym pozdrowić Anetkę, której ostatnio dałam w prezencie moje okulary przeciwsłoneczne i jej mamę Anie, dwie moje wierne czytelniczki. :):) 

Przechodząc do tematu posta, najpierw pokażę Wam nowości ubraniowe i buty. Z ubrań kupiłam sobie ostatnio spodnie we wzory, które już widziałyście w stylizacji, pozostałe 3 pary są z szafy mojej mamy, niebieskie już przerobiłam dla siebie, pozostały jeszcze beżowe i jeansowe tregginsy. Dodatkowo od sklepu Mosquito  dostałam miętową sukienkę, którą mam zamiar założyć na wesele, muszę tylko troszkę ją zwęzić. Jeśli chodzi o buty, to kupiłam za 60 zł beżowe szpilki na wesele, które mam 1 czerwca, fajnie są, bo nie mają wysokiego obcasa, ja ze swoim wzrostem z obcasami przesadzać nie muszę. :) Drugie buty kupiłam w sklepie E.Leclerc za 10 zł, mogłyście je zobaczyć w filmiku ze strojem dnia. Mają na prawdę świetny, intensywny kolor i potrafią ożywić strój.


Jeśli chodzi o biżuterię, to ostatnio przybyły mi dwa naszyjniki oraz okulary od wholesale dress. Dostałam od mamy kolorowe kolczyki, które baaardzo mi się podobają. :)


 Torebkę, od wholesale dress mogłyście też zobaczyć w filmiku ze strojem dnia.


Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, to kupiłam farbę do włosów garniera, żel do demakijażu z Biedronki, który uwielbiam! Kupiłam też odżywkę z Eveline, która ma przyśpieszać wzrost paznokci oraz wysuszacz do paznokci również z Eveline. Dodatkowo w ręce wpadły mi dwa lakiery do paznokci Ingrid 128 i Lovely 29.


To chyba już wszystkie moje zakupy. A Wy co ostatnio kupiłyście?
Jak dobrze pójdzie, to w poniedziałek szykuję dla Was konkurs w którym będziecie mogły wygrać bon na zakup ciuchów. :) Zapraszam Was też na konkurs z Oriflame.

Chcę też niedługo przygotować dla Was recenzję trylogii Greya.
Dobra, idę odpoczywać, bo ok 5.30 jestem na nogach.. Buziaki!



Świetna promocja na Romwe.com ! Ponad 300 produktów w cenie 9,99$! Taniej już nie będzie! :) Wyprzedane rzeczy już nigdy nie wrócą do sklepu!!
http://www.romwe.com/ALL-$9.99-c-179_205.html

 Romwe Outlet Sale Flash! Do 80% taniej! 200 + style!
Ograniczona ilość! Wyprzedane rzeczy nie pojawią się już więcej! Tylko 3 dni!
Pospiesz się >> http://www.romwe.com/manage_activity/Outlet-Flash-Sale/
Od 21 do 23 maja!

20 komentarzy:

  1. Buciki okulary i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś;) same cudowności;)

    W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie na rozdanie;)

    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/urodzinowe-rozdanie-u-basia86.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta miętowa sukieneczka ! a ja nic ostatnio nie kupuję ponieważ właściwie wszystko co mi potrzebne mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy :) miętowa sukienka super:)
    też ostatnio cały czas latam do lekarza, więc wiem co czujesz..to potrafi dołować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy jak widać bardzo udane.śliczne ciuszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kolczyki wyglądają jak skitllesy :D jadłabym! :D buciki, bardzo gustowne, w sumie bardzo lubię lakierki, oj tak tak...

    wracaj do zdrowia Kochana!Szybko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zakupy! Zauroczyly mnie te pierwsze z lewej spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorzyste spodnie zapowiadają się super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest śliczna :D tak szczerze to z tego posta to sama bym chętnie wszystko w swojej szafie widziała :D a do mnie ostatnio wpadły płaskie sandałki do śmigania po mieście i maxi spódnica morska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ta sukienka ;) a i lakier ten różowy mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne okulary, torba i spodnie te pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście wszystko mi się podoba - spodnie, sukienka, okularki torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy :)
    torebka super !!!
    ja też ostatnio się nachodziłam po lekarzach...brrr nie lubię !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowy naszyjnik i torba genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the last necklace! ^^


    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!Jestem zachwycona biżuterią i sukienką a buty na szpilce są poprostu rewelacja.Oczywiśćie dodaję Cię do obserwowanych,bo pięknie i ciekawie tu u Ciebie.Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń