5/03/2013

New glasses!

Cześć! Od razu na wstępie napiszę Wam, że jeden z problemów, o którym ostatnio wspominałam się wyjaśnił. Jeśli jesteście ze mną na bieżąco na Facebooku  to wiecie o czym mówię, a jeśli nie to chodzi tu o moje zdrowie. Napisałam Wam, że mam podejrzenia dość poważnej choroby, na szczęście endokrynolog uspokoiła mnie, wyniki nie są złe ale muszę je monitorować. Także jeden kamień spadł mi z serca! :) Dodatkowo z moim Narzeczonym zaczęliśmy snuć plany o naszej przyszłości, mam nadzieję, że to jedno z naszych marzeń w tym roku się spełni. :) A i na pogodę ponarzekam... Miałam dziś jechać na Mazury, już planowałam, że nagram dla Was filmik, pokażę okolice, jezioro, pomost i jachty, ale nici z tego.. Pogoda wszystko zepsuła, pada deszcz i jest zimno, czy to aby na pewno wiosna?! :(
Ostatnimi czasy potrzebowałam poprawy humoru i oprócz mojego chłopaka dość skutecznie poprawiły mi go paczki, które otrzymałam. Dwie z nich były z biżuterią, którą mogłyście już zobaczyć. A z czym jest kolejna? Z okularami! O firmoo  słyszała już chyba każda bloggerka, wiele z Was z nimi współpracuje, więc i ja na taką współpracę się zgodziłam. Dodatkowo rozmowa z Antonio była na prawdę miła, co chciałam wiedzieć, to mi powiedział, dodatkowo dał mi instrukcję zrobienia zamówienia. :) Otrzymałam okulary przeciwsłoneczne i zerówki. :) Okularów korekcyjnych na szczęście na razie nosić nie muszę, ale powiem Wam, że zawsze chciałam. Bo kiedyś mało która dziewczynka chciała nosić okulary, bo za ładne nie były a teraz? Teraz jest wszędzie tysiące oprawek do wyboru i okulary oprócz korekcji wzroku również dodają nam urody. :) 
Zdecydowałam się na modele, które możecie zobaczyć poniżej:



W zestawie otrzymujemy pokrowiec, dzięki któremu rzucając je do torebki nic im się nie stanie, ściereczkę i śrubokręt, którego nie pokazałam na zdjęciu. :( Okulary są dobrze i solidnie wykonane. Dodatkowo te zerówki mają jakiś filtr, taki sam, jaki ma mój chłopak w okularach korekcyjnych, ale nie wiem, co to dokładnie jest :D

A teraz możecie mnie w nich zobaczyć. Pasują mi?:D



Niestety musiały to być "słit focie z rąsi", ale nie miał kto mi ich zrobić. :(

Udanej majówki kochane! :)

28 komentarzy:

  1. Te piersze okularki bardzo ładne, pasują ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuja Ci te okularki ;)
    Zdrowiej ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w tych okularach :) Bardzo twarzowo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze sa super, drugie srednio w moim guscie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary :) Do twarzy Ci w nich ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga para bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana wyglądasz przeuroczo w okularach :)
    uwielbiam firmoo hehe :)

    buziaki:*

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pasują i to bardzo :)
    Fajnie, że dają nawet śrubokręt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci super w tych oksach no! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Ci w tych okularach! Oprawkami przeciwsłonecznych jestem zauroczona ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze chciałam nosić okulary, tak samo mocno jak chciałam mieć rude i kręcone włosy:) wad wzroku nie mam, i dalej jestem blondynką (mimo, że kiedyś przeszłam etap rudości):)
    Powtórzę: ślicznie wyglądasz w okularach!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam te słoneczne okularki i uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweet słocie z rąsi the best :) Ostatni okulary najlepsze :)

    MD

    OdpowiedzUsuń
  14. Te drugie całkiem fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, dlatego nominowałam Cię do nagrody VBA! Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne okulary :) Firmoo to godna polecenia firma :)

    Obserwuję i serdecznie zapraszam :)
    KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze chciałam nosić okulary i chyba niedługo się doczekam.. efekty złego korzystania z komputera i czytania po ciemku..:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie te okularki wybrałaś- a co tam ja też dam sweet focie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A tam, z rąsi zdjęcia są najlepsze :P
    A okulary ge-nial-ne!

    OdpowiedzUsuń