4/27/2013

Nowości #34 - Jewelry

Cześć! Miałam napisać post wtedy, kiedy u mnie wszystko będzie lepiej, niestety nie jest lepiej, wszystko stoi w miejscu.. dodatkowo dopadają mnie jakieś ogromne kompleksy, ehhh... ;/ Dawno nie miałam tak kiepskich dni, całe szczęście, że jest ze mną mój Ukochany. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze rozwiąże..
Dziś miałam sporo roboty, w pracy dużo szycia a w domu przewaliłam szafę i przeniosłam letnie ubrania. Stwierdziłam, że mam mało letnich bluzek. :( Wczoraj humor poprawiły mi paczki, które dostałam. Dwie z nich zawierały biżuterię od sklepu Blyskkotki i Fabryki Klimatów, w trzeciej przesyłce były okulary, ale o tym innym razem. Z biżuterii jestem niesamowicie zadowolona, wszystko jest piękne i nie wiem, co mam założyć. :) Z resztą zobaczcie same. :)

Fabryka klimatów:



Blyskkotki:



Co Wam się najbardziej podoba? W jakich stylizacjach widzicie te rzeczy? :)
Jeśli macie ochotę zgarnąć jedną z nich, to zapraszam jutro, organizuję z Fabryką Klimatów male rozdanie!

Lecę powoli się uczyć na egzamin, buziaki!

28 komentarzy:

  1. O, ile nowości! :o
    Najbardziej mi się podoba naszyjnik z napisem "love" i kokardką oraz zegarek. ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja pierdziule (wybacz) ale piękne naszyjniki :-) jak będe miała trochę zbędnej gotówki to muszę zakupić kilka :-) śliczne! podobają mi się praktycznie wszystkie nowości :-)

    trzymam kciuki, żeby było wszystko okej :-)
    u mnie te złe dni ostatnio mineły, oby prędko nie wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest śliczne :) podziel się ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko przecudowne :)

    głowa do góry słońce- wszystko będzie dobrze ♥ ♥ i nie masz powodów do kompleksów jesteś śliczna przecież ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie rzeczy są cudowne! A najbardziej podoba mi się miętowy zegarek, kołnierzyk z perełek i pierścionek z napisem love :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaojaoja zakochalam sie w wiekszej wiekszosci <333

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kołnierze i genialny wisior z sówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to kołnierzyk imitujący wężową skórkę jest absolutnie przecudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne naszyjniki, mam ten sam zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Ciebie sroczka:) Ja też uwielbiam świecidełka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :)
    Najlepszy zegarek i kolczyki - kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyk z 2 zdjęcia jest boski, pelno swietnych rzeczy otrzymalas - zazdroszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ile biżuterii ! :))
    mnie najbardziej spodobał się 1 i 3 naszyjnik :) mają "to coś" :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się te naszyjniki nie podobają.
    Za to miętowy zegarek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perłowy kołnierzyk jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kołnierzyki sa fajne, aczkolwiek w takiej biżuterii strasznie denerwuje mnie to, że z czasem jednak schodzi to"złoto" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno wszystko się ułoży i z całego serduszka Ci tego życzę ;)
    Piękna bizuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletka z kolcami, zdecydowanie mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna biżuteria. masz przeuroczy blog :)

    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna biżuteria!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna biżuteria ;)bardzo podobają mi sie te 2 bransoletki z napisami :)

    OdpowiedzUsuń