6/09/2013

pani licencjat :D

Cześć Kochane! Dziś post taki krótki, typowo lifestylowy, nie mam przygotowanej stylizacji i nie mam zrobionych zdjęć nowości. Ostatnio nie miałam czasu, żeby dla Was pisać, dlatego odzywam się dopiero dziś. Wczoraj miałam obronę pracy licencjackiej i zaliczyłam ją na 5! Dostałam łącznie 5 pytań i na wszystkie odpowiedziałam, poza tym weszłam pierwsza, parę minut po godzinie 9. Do tego mam wysoką średnią, więc ogólnie jestem szczęśliwa, przynajmniej stres z głowy. :) 30 czerwca mam wręczenie dyplomów a potem składanie papierów na magisterkę.
Za to, że dostałam 5, mój Narzeczony sprawił mi bardzo fajny prezent, wiedział, że zakochałam się w trylogii Greya, więc kupił mi wszystkie 3 części, żebym miała swoje i znów mogła je czytać, jupiii! Kłamał, że musi zejść po telefon do samochodu i przyszedł z trzema torebeczkami a w nich książki :)
Ogólnie mówiąc, to nic się u mnie nowego nie dzieje, pogoda mnie dobija, mam dużo pracy i to tyle.


_______________________________________________________________________________________

Mam też małą informację: jedna z Was nie podała danych do wysyłki tuszu z Oriflame, więc wybrałam nową zwyciężczynię i jest nią:
Skontaktuj się ze mną: ewelinaa_166@wp.pl i podaj dane do wysyłki. Wyniki drugiego konkursu podam Wam wtedy, kiedy sponsor odpisze mi na maile..
To już chyba wszystko, co miałam Wam przekazać, dziś mam wreszcie wolny dzień i mogę odpocząć.  Nie wiem, kiedy pojawi się nowy post, muszę zrobić zdjęcia nowości. Myślę też o poście - jak zwęzić i przerobić długie spodnie na spodenki krótkie. 
Życzę miłego dnia!

American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013

19 komentarzy:

  1. Ojejku, dziękuję! :):):)
    Widzisz, tak się męczyłaś nad tą pracą i się opłaciło! Bardzo Ci gratuluję, mam nadzieję, że i ja będę miała tak dobre oceny ;)
    Czekam na stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdolna kobietka, gratuluje :*


    o-zet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Teraz będziesz miała dla nas więcej czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje. ;) ja właśnie skończyłam czytać pierwszą część i na pewno muszę zaopatrzyć się w dwie kolejne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje Gratulacje.:)
    Widzę że masz co czytać,fajny prezent od faceta,ja również nie mogę się obyć bez tego typu książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Kochana!:) Miła niespodzianka:) Post niżej masz cudowną sukieneczkę!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne gratulacje! Bardzo się ciesze, że tak dobrze Ci poszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje Kochana! :)
    świetny prezent od Ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję moja śliczna ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to wielkie gratulacje:*
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń