7/01/2013

dyplom odebrany.

Cześć! Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? :)
Ale mi szybko weekend minął, a całe te 3 dni spędziłam z moim Ukochanym. Wreszcie się udało, po dłuuugim czasie, że przez weekend nie mieliśmy pracy. Z resztą i tak mało czasu mieliśmy dla siebie, bo ciągle musieliśmy gdzieś latać. Za to w niedzielę mieliśmy trochę spokoju, bo najpierw pojechaliśmy do mnie do szkoły, bo miałam rozdanie dyplomów, dostałam też statuetkę za prymusa szkoły :D, a to przez wysoką średnią i 5 z obrony. :) Potem pojechaliśmy na chrzciny, więc mam też dla Was zdjęcia mojego stroju. Ojedliśmy się jak nie wiem co, a potem już tylko leniuchowaliśmy i poszliśmy spać. :) Także co dobre szybko się kończy.. Teraz czekać na kolejne kilka dni wolnego i ładną pogodę, żeby wyjechać na mazury.
A tak poza tym, to dostałam kilka kosmetyków kolorowych i kosmetyków do włosów do testów, niedługo Wam je pokażę. :)


I jeszcze jedna informacja, zgłosiłam tak dla zabawy mój blog do konkursu na najlepszy blog kobiecy. Nie mam szans, ale to tylko zabawa, więc wzięłam udział. Jeśli macie ochotę i podoba Wam się mój blog, to miło mi będzie, jeśli zagłosujecie. Niestety musicie go same odnaleźć na liście, bo ciągle zmienia położenie. Wystarczy tylko dać gwiazdki i to wszystko. Głosować możecie TU. Dziękuję :)

 Miłego wieczoru! :)

Zapraszam na FACEBOOK | BLOGLOVIN

29 komentarzy:

  1. Gratulację :)
    Chętnie zagłosuję na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! jej jak zazdroszczę, też chcę się na 5 obronić ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! świetny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super wyglądałaś :):) blog świetnie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!!!
    Chętnie zagłosuje:)


    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje kujonku jeszcze raz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratuluje :D
    Zaraz zagłosuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) i 5 i statuetki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny szablon, pięknie wyglądasz! Gratuluję Ci prymusku ;)
    I oczywiście, że masz szansę, zaraz zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa Gratuluję Kochana:)) ja się bronię teraz w czwartek, więc proszę o kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, gratuluje! Mooocno ściskam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, masz mój głos!

    OdpowiedzUsuń