9/10/2013

Stylizacja: jeansowa koszula + jeansowe rurki

Cześć Dziewczyny! Wczoraj chodziłam po dworze w bluzce na ramiączkach a dziś w swetrze i ramonesce... Wybrałam się z mamą na miasto, miała ochotę mi coś kupić, więc wybrałyśmy czarne botki na koturnie, będą idealne na jesień. Do mojej jesiennej garderoby dołączyły też kozaki z ażurową cholewką. :) Zaszłam też do sh, bo dziś wszystko po 2 zł i kupiłam marynarkę beżową, śliczna jest! I sukienkę, również bardzo mi się podoba. Gdyby nie fakt, że dziś wszystko po 2 zł, musiałabym zapłacić za to ok. 50 zł, także dużo zaoszczędzone. Kupiłam też wczoraj swój pierwszy kominek i olejek do niego o zapachu ciasteczek, wczoraj już mi się palił i ładnie pachniało w mieszkaniu. Kupiłam też świecę o zapachu cynamonu oraz dwa woski Yankee Candle, mam nadzieję, że niedługo do mnie dotrą i będę się cieszyć och zapachem, o ile w ogóle są takie super, jak o nich piszą. :)
Przechodząc do zdjęć, połączenie jeansu z jeansem może wydawać się kiepskim pomysłem, jednak wcale tak nie jest! Trzeba tylko je dobrze połączyć. Mi to połączenie, które miałam na sobie, bardzo odpowiadało. Dzień wcześniej koszulę połączyłam z marmurkowymi spodniami i również było super! Spodnie pokazywałam Wam w ostatnim haulu, są od mojej mamy i mają delikatny wzór kwiatków. Koszula również znaleziona w szafie mamy, ma ona już ponad 10 lat a nie widać tego, prawda? Tą koszulę po prostu uwielbiam! Bluzka jest z allegro, okulary od Firmoo. Naszyjnik i perełkowa bransoletka z allegro, kolorowa to jeden z urodzinowych prezentów od mamy a niebieska nie pamiętam skąd. Buty z E.Leclerc'a.



Jak Wam się podoba stylizacja? Łączycie jeans z jeansem? Macie ochotę na haul? :)

Buziaki, miłego dnia!



25 komentarzy:

  1. super sesja, swietnie Twoj aparat robi zdjecia pod slonce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, gdyby nie mój Fotograf, to by takich nie było :D

      Usuń
  2. mi wciąż brakuje dżinsowej koszuli w kolekcji :D
    połączenie super! a no i muszę się zgłosić do rozdania! coś rzeczywiście mało chętnych porównując do innych rozdań :/ nie wiedzą co tracą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wolą konkursy z banalną nagrodą, ufundowaną przez firmę.. trudno, nikogo nie namawiam.

      Usuń
  3. bardzo fajnie :)
    dzisiaj byłam podobnie ubrana i miałam wrzucać właśnie zdjęcia, ale wrzucę za jakiś czas, żeby nie było że zgapiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka i spodnie <3 Pięknie.


    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie :) Ja tam też łączę rzeczy jeansowe ze sobą :) Jeans zawsze będzie w modzie :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czesto lacze jeans z jeansem byle kolory nie byly zblizone :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansu nigdy za wiele! Uwielbiam taką długość spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie. bardzo lubię takie luźne zestawy, czuję się wtedy ubrana a nie przebrana.

    zapraszam do odwiedzin mojego bloga - a może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszula :D Moda wraca, niestety moja mama duużo rzeczy rozdała już dawno...

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) jestem tu 1 raz i bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię total denim look :-) + fajne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne, lekkie zdjęcia! piękna koszula
    Obserwuje z przyjemnością
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne robisz zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawde śliczne zdjęcia :)

    P.S. sory jak Cie zgorszyłam antykoncepcją :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zgorszyć antykoncepcją? :) co to, to nie :):)

      Usuń
  15. uwielbiam polaczenie jeansu z jeansem! slicznie wygladasz, super sloneczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń