5/04/2014

hey may!

Cześć Kochani, jak mija majówka? Na pogodę można trochę ponarzekać.. Nie jest zbyt ciepło, wieje wiatr i nie ma pięknego słońca. Zdjęcia, które możecie zobaczyć w tym poście zostały zrobione na Mazurach, byliśmy tam 1 maja. Z rana pogoda była piękna, słońce świeciło, było ciepło, potem niestety przyszedł dość silny wiatr, przez który cierpiało moje gardło oraz padał deszcz. :( Raptownie pogoda się zmieniła. Na szczęście zdążyliśmy zrobić zdjęcia i rozpalić grilla, pierwsze grillowanie w tym roku za nami. ;) Co do Mazur, to kiedyś już Wam na pewno wspominałam, że jest jedno miejsce, w które jeżdżę co roku, od 19 lat, nad to samo jezioro, na to samo pole namiotowe. Mnóstwo miłych wspomnień, ogniska, spacery po molo, szukanie z rodzicami jagód w lesie na naleśniki, ulubiony drewniany bar, w którym serwowali naleśniki, nocowanie w namiocie, potem już w przyczepie campingowej oraz atmosfera tam panująca skutecznie zwołuje mnie do siebie co roku. ;) To pole namiotowe pamięta mnie już od małej, 4-letniej dziewczynki. ;) Cieszę się, że jest jedno takie miejsce w którym mogę oderwać się od rzeczywistości, trochę odpocząć i oddychać świeżym powietrzem. I nie ważne, że nie mam tu swojego telewizora czy prywatnej wanny, nie odstrasza mnie zmywanie naczyń we wiaderku, nic nie odstraszy mnie od przynajmniej weekendu spędzonego na Mazurach.




 Macie takie swoje ulubione miejsce, z którym jesteście emocjonalnie związani, do którego lubicie powracać?

 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO

24 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz, zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie wyglądasz w groszki :)
    Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyże <3
    Mimo,że byłam tam tylko z 5 razy to również urzekło mnie to miejsce i będę powracać tam często :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzyże <3
    Mimo ,że byłam tam tylko 5 razy to również urzekło mnie to miejsce i będę powracać tam bardzo często :) Może kiedyś się tam spotkamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, w te wakacje na pewno tam będę jak tylko czas i pogoda pozwolą. ;)

      Usuń
  5. Ładny strój :) Ja takiego miejsca jak na razie nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś takie znalazła. :) Bo pozwala nieźle odetchnąć!

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, ciekawy zestaw, miejsce na zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie przez dwa dni była piękna pogoda, wczoraj było strasznie, a dziś się poprawia ;d
    Pięknie wyglądasz, bluzeczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam kilka takich miejsc :)
    świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę się w końcu wybrać na te Mazury;)
    Piękne zdjęcia i ta długość włosów świetnie pasuje do Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka takich miejsc... Jedno jest bardzo podobne do Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ♥
    zapraszam do mnie - nowy post :)
    może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne włosy!


    Zapraszam do mnie, na dzisiejszy, świeżutki post!:)
    http://beautyandcare4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń