5/11/2014

Nowości w mojej szafie #51

Cześć Kochani! Co u Was? Ja wczoraj byłam na Mazurach, musieliśmy obić przyczepę campingową, niestety moje pomaganie szybko się skończyło, złapał mnie ból korzonków i trzyma mnie cały czas, smaruję się maścią, noszę ciepły pas, ale boli cały czas. :( Zamiast pomagać w budowaniu położyłam się w przyczepie i poszłam spać, nawet nie przeszkadzało mi stukanie młotkiem nad głową czy dźwięk piły, spałam jak zarznięta. ;))) Koniec końców wszyscy się spisali i przyczepka jest już obudowana. :)
Przechodząc do postu, dziś pokażę Wam trzy rzeczy, które dołączyły do mojej szafy. Z jednej jestem szczególnie zadowolona, a tą rzeczą jest sukienka. Ma przepiękną, błyszczącą górę i asymetryczny dół, który sięga do kostek. Sukienka była nowa, jej sklepowa cena to 175 zł, w sh kosztowała 60 zł, ale kupiłam ją na przecenie -50%, więc zapłaciłam 30 zł, żal nie wziąć, prawda? :) Podszewka w sukience była bardzo krótka, więc obcięłam niepotrzebną bluzkę i doszyłam do sukienki ten kawałek materiału, dzięki temu mogę spokojnie chodzić i tańczyć bez obawy, że moje cztery litery będą na wierzchu. :P




Drugą rzeczą, która dołączyła do mojej szafy jest spódniczka. Również z sh, kosztowała na przecenie 6 zł. Początkowo sięgała mi za kolana, miała guziki z przodu i była na mnie za duża. Kilka minut roboty i spódnicę skróciłam, zwęziłam i wyprułam guziki. Spódnica ma śliczny kolor, niestety nie potrafiłam go uchwycić w aparacie.. 

Ostatnią nowością w mojej szafie jest bluzka od mojej siostry, kupiła ją w sh za 2 zł. Urocza, prawda? :) Fajnie wygląda do białego topu pod spodem, ponieważ ma dość mocno wycięte pachy, a nie lubię, jak wystaje mi biustonosz.



                                                    
  
  Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM | ALLEGRO

13 komentarzy:

  1. ja sie ostatnio bardzo obkupilam :) a spodniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest cudowna!!!! i jeszcze kosztowała tak mało, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zamówiłam dzisiaj trampeczki na wiosenne, ciepłe dni :D podoba mi się ta spódniczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy, zwłaszcza sukienka z cekinową górą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow spódnica robi wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super łupy

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to zawsze coś fajnego upolujesz! Piękne rzeczy, w szczególności sukienka:). I zazdroszczę, że potrafisz sobie tak sama wszystko zwęzić, skrócić i poprzerabiać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam rewelacyjną bluzę z krótkim rękawem z wytłaczanymi różami przy kołnierzu :D

    OdpowiedzUsuń