10/19/2014

23 urodziny


Cześć. Post tego typu miał się na blogu nie pojawić, ale skoro tą stronę traktuję jak pamiętnik, pomyślałam, że taką notkę tu zamieszczę. 
Ale ten czas mija, niedawno, mając 17 lat, mówiłam mamie: "jak się czujesz mając TAK DOROSŁĄ córkę? Jestem już w średniej szkole!". Teraz chce mi się śmiać z tego, co mówiłam, ten czas tak szybko leci. Szczególnie widzę to patrząc na moją młodszą siostrę, niedawno bawiłam się z nią lalkami, tworząc im domki z klocków a teraz jest już maturzystką! Ja sama będąc w 3 klasie liceum czułam się taka dorosła, bo miałam dowód, potem prawo jazdy a co mówiąc teraz? To jest dopiero dorosłość: życie na własny rachunek, studia magisterskie, prowadzenie własnej firmy i do tego za kilka miesięcy zostaję żoną. Czas tak szybko mija, najgorsze jest to, że nie zawsze potrafimy się nim cieszyć tak, jak powinniśmy. Ciągle od swojego życia wymagamy więcej i więcej, nie zważając na to, jak żyją inni.. Zawsze mamy problemy, nie zdając sobie sprawy, że nasze problemy dla innych to pestka, gdyby mogli, to sami by chcieli takie mieć..

Czego bym sobie życzyła w dniu 23 urodzin? Z pewnością wiary w siebie. Dużo zdrowia, czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak jest ono ważne. Szczęściem i spełnieniem marzeń też nie pogardzę, marzeń mam dużo, pewnie jak większość z Was. Życzę sobie dużo samozaparcia, żebym mogła dążyć do swojego celu i nie poddawać się. Życzę sobie jeszcze więcej miłości. Życzę sobie tego, żeby moi przyjaciele zawsze byli ze mną. Życzę sobie ślubu i wesela jak z bajki, żebyśmy w tym dniu byli najszczęśliwsi na świecie, żeby nasi goście cieszyli się razem z nami. Życzę sobie obrony magisterki. Życzę sobie udanej imprezy urodzinowej, która odbędzie się za kilka godzin. Życzę sobie zdrowia i szczęścia dla całej mojej rodziny, żeby siostra zdała maturę i mogła wyruszać na podbój świata. ;)


Za rok o tej porze będę już po skończonych studiach, ze złotą obrączką na palcu i mężem obok. :)

                                                      ____________________________________________________________________
  
                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO


26 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń!
    Mój synek również obchodzi dzisiaj urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :)
      Wszystkiego najlepszego dla synka. :)

      Usuń
  2. To zabawne jak z perspektywy czasu zmieniają się nasze odczucia odnośnie "dorosłości" :) Życzę Ci tego wszystkiego czego sama sobie życzysz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszystko się w wiekiem zmienia. Dziękuję ;*

      Usuń
  3. Świetny post!
    Życzę Ci tego wszystkiego czego sama sobie życzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ☺ oby się spełniło to wszystko o czym napisalas 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !
    Wesle będzie jak z bajki - z Twoimi pomysłami to jestem tego pewna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze Kochana !! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszego ! ;)
    też mając 17 lat czułam się taka dorosła... ;)

    zapraszam na konkurs
    http://xiness.blogspot.co.uk/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego i by spełniło Ci sie wszystko to co sobie wymarzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, czas upływa nieubłaganie :(
    a ja Ci życzę tego, aby te Twoje życzenia wszystkie się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego :)
    korzystaj z tego ze masz dopiero 23 lata, czas niestety szybko leci :/
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego Kochana, wybacz, że się zagapiłam :***

    OdpowiedzUsuń
  13. oj czas leci tak szybko, ja pamiętam jeszcze swoją 18! wszystkiego co najlepsze:*

    OdpowiedzUsuń