3/12/2017

Zwrot części pieniędzy za zakupy? To możliwe z Refunder.pl!

Wyobraźcie sobie, że robicie zakupy w swoim ulubionym sklepie bądź rezerwujecie pokój w ulubionym hotelu... i strona internetowa zwraca część pieniędzy  z Waszych zakupów! Brzmi bajecznie, prawda? Jest to możliwe!

Refunder.pl to szwedzki portal typu "cashback". Na czym polega funkcjonowanie strony? Na zwracaniu na Wasze konto bankowe pieniędzy, a dokładnie określonej liczby % od kwoty Waszych zakupów zrobionych w sklepach online, które współpracują z Refunder. Wybór sklepów jest nie mały, bo aż 546! Brzmi świetnie, prawda? Zwrot liczony jest również, kiedy sklep ma wyprzedaż. Zakładanie konta jak i korzystanie ze strony jest całkowicie darmowe.

A teraz czas na kilka przykładów:

Macie ochotę zarezerwować nocleg w hotelu, kupić nowe sportowe buty, elegancką sukienkę, kosmetyki, perfumy a może sprzęt RTV/AGD? Zobaczcie, jaki procent z Waszych zakupów zostanie zwrócony na Wasze konto bankowe. 




Inne propozycje:

Groupon - do 6% zwrotu, RTV EURO AGD - 0,95%, Empik.com - do 2%, Smyk.com - do 2 %, taniaksiazka.pl - 3,07%, 5.10.15 - 5%, Dawanda - 2,5%, Pakamera.pl - 3%, WyjatkowyPrezent.pl - 3,75%, Coocoo.pl - 3%,LOT - 8 zł zwrotu, Hotele.pl - do 3%, Kuptravel.pl - 2,5%, eMAG.pl - do 4,5%, Multikino - 5%, beGlossy - 7,50 zł zwrotu, W.Kruk - 4,61 zł, znak.com.pl - 2%, Chocobox - 4%, Chocolissimo - 6%, myParty.pl - 4%,  4F - 1,35%, OleOle - 1%, Komputronik - 1%, Microsoft - 7,5%, Tmobile - do 25 zł zwrotu, Plus - 15 zł, Play - 22 zł, Coco-fashion - 5%, iloko.pl - 6%, New Look - 3,5%, Answear.com - 1,08%, orsay - 3%, Wittchen - 4%, Wólczanka - 2,75%, Diverse - 2,5%, gino rossi - 3,5%, Greenpoint - 3%, parfois - 4%, Badura - 2,69%, Próchnik - 3,5%, YES - aż do 3% zwrotu, Avon - 9 zł zwrotu, cozabuty.pl - 5%, jestesmodna.pl - 4%, Gatta - 3,5%, lokikoki.pl - do 4,5%, Merg.pl - 5%, pantofelek24.pl - 3,07%, Swarovski - 2,5%, Renee.pl - 4%, Monnari - do 2%, Van Graaf - 4,5%, ekobieca.pl - 3%, iperfumy.pl - do 3%, ezebra.pl - 4%, sephora - 2%, dr Irena Eris - 4,2%, DaxCosmetics - 3,5%, Eveline Cosmetics - 3,5%, Urban Decay - 3,5%, Neonail - 3,5%.

Na Refunder.pl znajdziecie również wiele ciekawych ofert od banków, np.: Alior Bank, Citi handlowy, Millenium, ideabank, Raiffeisen Bank, PKO.


Rejestracja konta jest banalnie prosta, sprawdź sama! - KLIK


Summa summarum - jeśli planujesz zakupić coś w sklepie współpracującyym z Refunder, to lepiej zrobić to przez ten serwis, bo masz częściowy zwrot kosztów. Założenie konta trwa kilka chwil i jest całkowicie darmowe, więc do dzieła! :)

Na zakończenie pokażę Wam przykład Hotels.com, w którym można rezerwować pokoje. W pasku wyszukiwania na Refunder.pl wpisujemy 'Hotels.com', zostajemy przekierowani na stronę i tak, jak zawsze rezerwujemy nocleg otrzymując przy tym aż 5% zwrotu poniesionych kosztów! Do tego w programie Hotels.com Awards możemy zbierać noclegi, po skorzystaniu z 10 rezerwacji, otrzymujemy jeden bezpłatny nocleg. :) W momencie, kiedy na koncie Refunder uzbieramy 45 zł, można przelać je na konto bankowe bądź PayPal.



Ja zaczynam się w to 'bawić', zobaczymy, jak to wszystko będzie wyglądać, za jakiś czas na pewno dam Wam znać!

 #refunder  #zmniejszkoszty 


Serdecznie pozdrawiam,
Ewelina

11 komentarzy:

  1. Musze zajrzeć! Tym bardziej, że często robię zakupy na Aliexpress :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też dość często zamawiam z Allegro, dlatego się zarejestrowałam! :)

      Usuń
  2. Ciekawy program, słyszałam o nim, ale jeszcze się nie rejestrowałam, chyba czas to zmienić, bo widzę, że dużo jest polskich sklepów na liście :)

    Ja od jakiegoś czasu korzystam z Giving Assistant, ale to głównie dla Aliexpress, bo zwrot z zakupów wynosi tam aż 6% :) Jeśli miałabyś ochotę zapisać się z mojego polecenia mojego polecenia, to obie otrzymamy po $5 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie:) nie słyszałam o tym:) Ale chętnie wypróbuję tą stronę, bo często robię online zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to ciekawa opcja jeśli często robi się zakupy online. :)

      Usuń
  4. Oo musze się temu bardziej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega interesujaca sprawa z takim zwrotem kosztow!: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Refunder widzę, że pojawia się coraz częściej :) Dobrze, że uświadamiają nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno się z tym spotkałam, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie. :)

      Usuń
  7. Słyszałam o innych programach cashbackowych ale o tym nie. Musze się przyjrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znów o innych nie słyszałam, a chętnie się dowiem!

      Usuń