5/19/2017

Zakupy w second handzie | Koszule, bluzki i płaszcze za 2 zł!

Wyobraźcie sobie, że ostatnie zakupy z second handu pokazywałam Wam we wrześniu! Zastanawiam się, czy faktycznie tak dawno nie byłam w ciucholandzie? W każdym razie niedawno odwiedziłam swój ulubiony sklep i zakupiłam kilka rzeczy, większość z nich miała zawrotną cenę - 2 zł!


Na pierwszy rzut idą 3 płaszcze. Pierwszy z nich pochodzi z firmy River Island, ma nietypowy krój, wygląda jak kamizelka z narzuconymi rękawami, które mają krój 'motyka'. Bardzo mi się podoba, chociaż nie wiem, czy na pewno będę to nosić, jednak jako, że koszt płaszczyka to tylko 2 zł, nie wahałam się ani chwili! 


Drugi płaszczyk to firma 'petite'. Ma bardzo klasyczny i elegancki krój, koszt to również 2 zł. W płaszczu rękawy były na mnie za krótkie, jednak udało mi się je wydłużyć. :)


Ostatnie okrycie wierzchnie to camelowy płaszcz z którego jestem chyba najbardziej zadowolona. Płaszcz co prawda jest męski, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Początkowy rozmiar to xxl, jednak udało mi się go znacznie zmniejszyć.




Przejdę teraz do bluzek, pierwsza jest z firmy next, kosztowała ok. 8 zł. Ma ciekawy wzór, wydaje mi się, że zahacza o boho. ;)


Druga rzecz to koszula w kropki z atmosphere, kilka razy pokazywałam się w niej na Instagramie, kosztowała ok. 10 zł.


Kolejna bluzka jest z atmosphere, ma piękny pastelowy kolor i również kosztowała 2 zł!


Pewnie się zdziwicie widząc poniższe zdjęcie... W sumie to nie wiem dlaczego kupiłam tą bluzkę. :) Kosztowała 2 zł i jest z River Island. Nie jest za bardzo w moim typie, ale coś mnie w niej urzekło, jeśli przynajmniej raz ją założę, to będzie cud! 


Kolejna rzecz to elegancka bluzka z atmosphere, koszt to również 2 zł! 


Poniższa bluzka to zwykły pasiak z F&F, bardzo spodobała mi się ta bluzka, lubię krój oversize, koszt - 2 zł.


Do tego różowego sweterka nie jestem przekonana na 100%, chociaż uważam, że ma w sobie to coś! Kosztował tak, jak i większość rzeczy - 2 zł, więc kupiłam, może założę, zobaczymy. :)


Ostatnie dwie rzeczy to koszulka w ptaki oraz koszula w kwiaty z New Look'a. Kosztowały również 2 zł. :)


A co Wam udało się ostatnio dorwać w second handzie?

Która rzecz najbardziej się Wam podoba?


Pozdrawiam,
Ewelina. ♥

10 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, ja ostatnio rzadko odwiedzam sh, ale ostatnio też udało mi się upolować kilka perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kropeczki i t-shirt w jaskółki są świetne :D Dawno już nie byłam w SH :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale łupy, normalnie jestem pod wrazeniem! Tyle perelek <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietne ciuchy!!! ja nigdy nic w sc nie moge upolowac, już nawet nie wchodze bo sie to konczylo fiaskiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym się nie domyśliła że ten piękny płaszcz jest męski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jest, jednak zupełnie mi to nie przeszkadza. :)

      Usuń
  6. genialne łupy! a bluzka z River Island jest rewelacyjna! zazdroszczę tych perełek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń