1/12/2017

Jak to dobrze, że mam Was + zimowa sesja (z mężem) nowym obiektywem.

Wpis będzie z cyklu tych typowo pamiętnikowych, pisany pod pływem emocji (pozytywnych!). Dodałam dziś na Instagramie zdjęcie, w którym poprosiłam Was o to, abyście w komentarzu napisały kilka słów o sobie: jak macie na imię, ile macie lat, czym się zajmujecie, jakie macie zainteresowania, ogólnie żebyście napisały to, na co macie ochotę, dzięki czemu mogłabym Was bardziej poznać, ale również i Wy siebie wzajemnie. Odzew z Waszej strony był spory! Na prawdę miło to odebrałyście i chętnie opowiadałyście o sobie, zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, otaczają mnie tak wspaniałe osoby! Do tego kilka z Was mieszka w moim mieście lub w okolicach (chodzi o Ostrołękę, jeśli jeszcze nie wiecie :)). Przy okazji przeczytałam wiele miłych słów na swój temat i za to wszystko bardzo Wam dziękuję! Pisałyście w komentarzach, niejednokrotnie też i w wiadomościach prywatnych czy mailach, że jestem normalna, nie zadzieram nosa, nie szpanuję i tak jest, jestem taka sama, jak Wy! Dzięki tym komentarzom wiem, że to, co tu tworzę, na prawdę ma sens. Cieszę się, że wszystko, co robię, nie idzie po prostu w eter, a trafia do Was i sprawia Wam przyjemność - o to w tym wszystkim chodzi! Także jeśli jesteście skrytymi czytelnikami, którzy nie komentują wpisów, nie udzielają się na Instagramie czy Facebooku, to to jest ten moment, to jest ten idealny czas na to, aby się odezwać! I tu nie chodzi o ilość komentarzy, bo chcę, aby blog był bardziej popularny, nie, nie, nie, chodzi tu o zwykłą konwersację z Wami! Do skomentowania wpisu wystarczy konto na gmail, możecie dodać komentarz też jako anonimowa osoba i podpisać się imieniem, żebym wiedziała, z kim rozmawiam. :) Uwielbiam z Wami pisać, także do dzieła! To miejsce ma być dla Was czymś przyjemnym, ma pomóc Wam się zrelaksować i odpocząć po ciężkim dniu, ten blog ma być dla Was jak rozmowa z koleżanką. 


Pomyślałam, że do tego wpisu dodam Wam zdjęcia, które zrobiliśmy z mężem w poniedziałek. Testowaliśmy obiektyw do naszego Nikona i jak na pierwszy raz, to zdjęcia są fajne! Zapewne inne zdanie będą mieć fascynaci fotografii, ale powtarzałam nie raz, że ja na robieniu zdjęć się nie znam, nie czytam poradników, instrukcji czy czegokolwiek innego, wszystkie parametry ustawiam sama - raz jest lepiej, innym razem gorzej. Ale powoli uczę się, aby przyjemniej oglądało się zdjęcia, które dla Was zamieszczam, myślę, że widać różnicę miedzy tym, co jest teraz, a tym, co było na początku prowadzenia bloga. Jak widać poniżej, na zdjęciach gościnnie wystąpił mój mąż. :)

Ten moment, kiedy robisz zdjęcie samowyzwalaczem, na dobiegnięcie do celu masz 5 sekund, a aparat stoi kilka metrów dalej. Uwielbiam to zdjęcie!




Dziękuję Wam wszystkim raz jeszcze za Waszą obecność. Pomimo tego, że tylko część z Was znam wirtualnie, to wiem, że mogę liczyć na Waszą radę czy dobre słowo i to samo dostaniecie ode mnie!

Pamiętajcie, że przede wszystkim jestem tu dla Was, dla samej siebie nie miałabym potrzeby siedzieć kilku godzin nad tworzeniem wpisów, robieniem zawieszek, winietek czy innych weselnych projektów. Chcę Wam pomagać, doradzać w tym, w czym mogę. Pamiętajcie o tym. Jeśli macie pomysły na wpisy, to dajcie proszę znać, nie wiem, co Was zainteresuje. :) Tą stronę tworzę ja, ale w dużej części też i Wy.


Nie chcę, abyście odebrały to wszystko za jakąś nadmierną wylewność, że chcę być dla Was na siłę miła, bo tak nie jest, wiedzcie po prostu, że ta strona jest dla mnie na prawdę ważna, zawiera wiele ważnych dla mnie wpisów, wspomnień a także mojej pracy włożonej w to wszystko. :)


Podrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO


18 komentarzy:

  1. Jeju jakie piękne i klimatyczne zdjęcia! <3 Te z połową twarzy między drzewem jest EPICKIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;) uwielbiam taką zimową aurę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, z sercem :)
    obserwuję bloga z przyjemnością!
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sceneria i piękne małżeństwo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mega sympatyczną dziewczyną ;) Cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz tu jestem,ale skoro mam się odezwać,to się odzywam! Cześć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej. :)

      Usuń
  8. hej:) pracuje w szpitalu,interesuje sie w tym momencie silownia i treningiem silowym bo tylko na to mam czas po pracy(chociaz motywacji brak ostatnio).za 3 miechy wychodze za maz:) w wolnym czasie lubie gotowac i interesuje sie moda i babskimi sprawami.to chyba tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło się czegoś o Tobie dowiedzieć. :) Powodzenia w przygotowaniach, chociaż skoro zostały tylko 3 miesiące, to na pewno masz wszystko dopięte na ostatni guzik. :) Mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać częściej!

      Usuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! Cudowny klimat jak i Wy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog i fajny wpis<3
    Noi rewelacyjne fotki:)
    Szczęscia w 2017 roku
    pozdrawiam i zapraszam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń