1/15/2017

PORADNIK ŚLUBNY - WINIETKI DLA WAS ZA DARMO! #2

Na początku stycznia na blogu pojawił się wpis na temat tego, co sądzę o winietkach, pokazałam kilkanaście inspiracji na to, jak mogą wyglądać oraz zrobiłam dla Was swoje własne szablony z winietkami, które Wam wysyłam - KLIK. Pod tamtym postem pojawił się fajny odzew, dostałam kilka wiadomości z prośbą o przesłanie pliku, więc dziś mam dla Was ich kolejną porcję! Tym razem winietki są bardziej kolorowe, pojawił się wzór serca, kwiatów czy dmuchawca.

Przy tworzeniu tych winietek pomyślałam, że zrobię coś innego, chciałam, aby nadal były eleganckie, ale już mniej klasyczne. Dwa wzory są identyczne jak zawieszki na alkohol, które pojawiły się na blogu, także jeśli ktoś z Was chce z nich skorzystać, to będzie mieć komplet. :)


Poniżej przedstawiam Wam siedem szablonów winietek, które zrobiłam dla Was. Jeśli chcecie otrzymać plik ze wszystkimi wzorami (10 szablonów), łącznie z tymi, które pojawiły się w poprzednim wpisie to napiszcie do mnie maila - ewelinaa_166@wp.pl. Plik jest w Wordzie, jest w nim 10 stron, na każdej po jednej tabeli z dwoma kolumnami (6 winietek), więc możecie sobie skopiować wybrany przez Was wzór do osobnego pliku i powielać tyle razy, ile jest potrzebne. Oczywiście czcionki możecie zmienić, według potrzeb. Winietki najlepiej jest wydrukować na grubszym, wizytówkowym papierze, wydaje mi się, że gramatura tego ze zdjęć to 280g (ale na tym to ja już się nie znam :)). Winietki są wykonane w Word 2007, po przesłaniu pliku do Was, może zaistnieć sytuacja, że np. grafika zmieni miejsce położenia, jeśli macie inny Word, ale na to już nie mam wpływu. Aby coś takiego nie miało miejsca, musiałabym wysyłać plik w formacje PDF, którego jak wiadomo, nie można edytować, także byłoby to bez sensu. Dodam tylko, że wszystko wysyłam za darmo! Podkreślę to, bo dostaję zapytania, ile kosztuje wysłanie tych plików, także robię to na potrzeby bloga, dla Was, za darmo.


* Wszystkie grafiki, które wykorzystałam w winietkach, pobrałam z grafiki Google. Obrazek, który jest widoczny na trzeciej winietce pochodzi z TEJ strony.


Będę bardzo wdzięczna, jeśli napiszecie mi, jakich ślubnych wpisów oczekujecie, może coś Was ciekawi, nurtuje? Na pewno mam w planach zrobić wpis o podziękowaniach dla rodziców i dla gości weselnych. Może macie pomysły na kolejne projekty? Czekam na Wasze propozycje! :)


Jestem ciekawa, ile jest tu tegorocznych Panien Młodych. Może napiszecie, jak idą Wam przygotowania? :)


___________________________________________________


AKTUALIZACJA!


Na blogu pojawiły się trzy wpisy z zawieszkami na wódkę, pierwsze to szablon kółeczek, które można przykleić np. do serwetki (te zawieszki miałam na własnym ślubie) - KLIK, szablon z okrągłymi zawieszkami ze wzorem kwiatów - KLIK oraz szablon z prostokątnymi zawieszkami również ze wzorami w kwiaty - KLIKW ślubnej kategorii wpisów, znajdziecie różne inspirujące jak i pomocne teksty np.:  wpis o winietkach, o tym, czy warto mieć je na swoim weselu, zrobiłam też dla Was szablony winietek - KLIKKLIK, wzór ankiet dla gości weselnych - KLIK, pomysł na koszyk ratunkowy SOS do łazienki, dodałam też wpis z harmonogramem ślubnych przygotowań. W kategori tej są również posty na temat załatwiania zespołu weselnego, kamerzysty, fotografa, sali weselnej - pojawiły się pytania, jakie możecie zadać tym osobom przed podpisaniem z nimi umowy, napisałam tekst na temat organizacji wieczoru panieńskiego, o wiązance ślubnej i inspiracjach na kolory przewodnie wesela, o pierwszej przedślubnej wizycie u księdza, pojawił się również protokół przedmałżeński. Na blogu nie brakuje ciekawych i pomocnych postów napisanych z perspektywy młodej żony - np. przesądy, emocje w dniu ślubu, jak ubrać się na przymiarkę sukni ślubnej, niezbędnik panny młodej i inne.





E-maile z prośbami o pliki wysyłajcie do mnie na adres podany wyżej. Nie wysyłam wiadomości na e-maile, które podajecie w komentarzu.



Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

80 komentarzy:

  1. Pierwsza i trzecia to moi ulubieńcy ;) Ja też niedawno projektowałam takie dla koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, najbardziej podoba mi się ta z drugiego zdjęcia :)

    ps. i co powiedział Twój mąż, gdy przeczytałaś mu wpis z mojego bloga :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie pamiętam, chyba się po prostu uśmiechał i pytał, czy też jestem szczęśliwa, jak jego kapcie stoją na środku pokoju. A raczej rzadko stoją, bo to moje kapcie latają wszędzie, skarpetki czasem się zdarza, że też. :D Na pewno któregoś razu się śmiał, bo już przed wejściem do sklepu pytał: "kiedy wychodzimy"? :D

      Usuń
  3. Love is Good najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się winietka z odciskami palców :D Ogólnie lubię ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Plik z winietkami dotarł, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufff.... Dobrze, że ja już PO! :D :P
    te całe przygotowania itp. Większość na mojej głowie... Ale teraz spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mojego slubu jeszcze daleko... :D Ale bardzo fajny, przydatny post :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio sama projektowałam winietki znajomym iiii kurcze, fajna zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za błyskawiczną odpowiedź i przesłanie plików! i obiecuję wszem i wobec, że zacznę również czynnie komentować Twoje wpisy, a nie tylko czytać i być niewidocznym :-) jeszcze raz napiszę Super Blog, tak trzymaj! pozdrawiam! i czekam z niecierpliwością na kolejny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za pliki.... Wszystkie są bardzo ladne więc wybór bedzie bardzo trudny..:-) :-) :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W błyskawicznym tempie po wysłaniu mailem prośby dostałam szablony :)

    Super sprawa! Dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję! Szablony są dokładnie tym czego mi trzeba! :) Teraz de facto najtrudniejsza rzecz przede mną: wybrać te jedyne ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za szablony , na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje , są śliczne na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje bardzo za winietki :) !! Super pomysl i super kontakt :) pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za szablony ! Są piękne, a Ty włożyłaś w to dużo pracy. Jesteś niesamowita! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie dziękuję za wysłany plik, szablony są super! Mam nadzieję, że wykorzystam je w niedalekiej przyszłości :) Zostaję z Tobą na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, dostałam plik, serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za pliki :D Bardzo ładne wzory :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam plik, jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Otrzymalismy plik. Bardzo dziekujemy:)
    fiscmer

    OdpowiedzUsuń
  22. Otrzymałam plik baaardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Otrzymałam plik BAAARDZO DZIĘKUJĘ :* POZDRAWIAM Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie dziękuje za szablony oraz za błyskawiczną reakcję na moja prośbę:) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja otrzymałam winietki. Już się nie mogę doczekać aż zacznę drukować :)
    Pozdrawiam i dziękuję ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Otrzymałam plik z winietkami, bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie otrzymałam projekt winietek:) Dziękuje ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za projekt winietek, na pewno sie przyda! Prześlę zdjęcia jak będą gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję pięknie za winietki na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za plik! Winietki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za plik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Plik z winietkami dotarł, są śliczne!
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dziękuję za szybką wysyłkę projektu! Są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za szybką wysyłkę projektu winietek. Są piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za pliki winietek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuję za winietki. Są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie dziękuje za przesłane winietki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje za pliki :-) to będzie ciężki wybór :-) już niedługo będę działać :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za plik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za plik :)
    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję ślicznie za winietki. Doszły i na pewno skorzystam ☺
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  42. Winietki dotarły :) Dziekuje ślicznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Winietki są piękne:) na pewno je wykorzystam na swoim weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Winietki dotarły. Na pewno je wykostam na swoim weselu:) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pliki z zawieszkami i winetkami doszły właśnie. Bardzo dziękuje są śliczne mam nadzieje ze je wykorzystam:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję bardzo winietki dotarły :) biorę się do roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziekujemy :)ze wysłała na Pani :)
    czekamy jak dojdą i na peewno się odezwiey :)
    Kacer

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuje bardzo za plik!
    Jak najszybciej biorę sie do roboty - winietki są przepiękne!
    Pozdrawiam, KP.

    OdpowiedzUsuń
  49. Otrzymałam plik z winietkami baaaardzo dziękuje :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo dziękuję za przesłanie pliku z winetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję bardzo za przesłanie pliku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo dziękuje za ekspresowe wysłanie pliku z winietkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję za piękne winietki - przyszły na maila w błyskawicznym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dziękuje za szablony:D Są śliczne i jedyne w swoim rodzaju:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dziękuje za szablony:D Są śliczne i jedyne w swoim rodzaju:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuje za szablony :-) mam już tylko 6 dni do ślubu, więc spadły mi z nieba te gotowe winietki :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo dziękuję za przesłane szablony. Dzięki Pani zaoszczędziłam dużo czasu, który jest teraz na wagę złota. Jest Pani Aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Otrzymałam, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Plik z szablonami doszedł :) dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzięki Ewelino za projekt etykiet na wódkę. Dostałam na maila i że szybko odpisałas:))

    OdpowiedzUsuń
  61. Serdecznie dziękuję za przesłanie pliku z winietkami!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuje bardzo za przesłanie pliku z winietkami :) Życzę powodzenia w realizacji nowych projektów!

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  63. Winietki dotarły! Są piękne! :) Ewelina B.

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam już winietki dziękuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dostałam szablony winietek. Są niesamowite i mega pomocne. Wystarczyło kupić dobry papier, coś troszkę pozmieniać i wszystko wyszło super. Bardzo dziękuję! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne winietki. Oczekuję na maila i biorę się do pracy :) z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  67. Dostałam szablony winietek, są niesamowite ;) Bardzo Dziękuję ;* !

    OdpowiedzUsuń
  68. Wzory winetek dotarły do mnie. Ślicznie dziękuję 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję za projekty. :) Bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń