5/27/2018

Zakupy z Aliexpress - biżuteria i case na telefon

Ostatni wpis na blogu pojawił się w lutym.. Wiem, trochę Was zaniedbałam, ale wszystko to, jest głównie spowodowane przez macierzyństwo, Lilka zabiera praktycznie mój cały czas. Oczywiście nie ma w tym nic dziwnego, mamy mnie zrozumieją. :) Do tego doszedł też minimalny brak weny i stąd ten zastój. Jednak dziś mam chwilkę czasu, więc pomyślałam, że pokażę Wam zakupy z Aliexpress, ostatni taki post pojawił się w październiku! Od tamtej pory zdążyłam zamówić kilkanaście rzeczy, które dziś Wam pokażę. Mój wybór padł głównie na biżuterię oraz case na telefon. Jeśli jeszcze nie wiecie jak zamawiać na Aliexpress, to zapraszam Was do TEGO wpisu.

* złoty zegarek - ok. 10 zł


* srebrny zegarek - ok. 7 zł


* złota bransoletka - 1,50 zł


* złoty naszyjnik z piórkiem - ok. 6.70 zł


* łańcuszek z blaszkami - 3,15 zł


* łańcuszek z kółkiem - ok. 1 zł


* łańcuszek z sercem - ok. 2,40 zł


* srebrny łańcuszek - 2,70 zł


* łańcuszek z jaskółką - 1,20 zł


* bransoletka z gwiazdką - ok. 1,20 zł


* choker - 2,30 zł


* złoty case - ok. 8 zł


* case we flamingi - ok. 3,70 zł


* case w ażurowe wzory - ok. 5,50 zł


* złoty case - ok. 7 zł


* kolorowy case - ok. 6,30 zł


Czy warto zamawiać na aliexpress? Według mnie tak, chociaż że np. biżuteria długo nie posłuży, to za taką cenę warto ją zakupić i założyć kilka razy. Zegarki noszę często i jestem z nich bardzo zadowolona. Złoty, błyszczący case mam na telefonie od lipca i również wszystko jest z nim w porządku. Także ja zakupy na Aliexpress polecam, tylko musicie uzbroić się w cierpliwość, przesyłka może dotrzeć do Was nawet w ciągu miesiąca lub dłużej...


Zamawiacie z Aliexpress?
Co ciekawego kupiliście?

Pozdrawiam, Ewelina


22 komentarze:

  1. Hale piękny ten łańcuszek z piórkiem. Ja też jestem zdania, że lepiej wydać te kilka zł ponosić i wymienić na coś nowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeśli coś się znudzi, to nie szkoda pieniędzy. :)

      Usuń
  2. Ale boskie kejsy! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te etui <3 nie zamawiam na ali, bo wolę wisha, ale moze kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria i case!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam! Niestety jestem uzależniona od zakupów tam, a moja wypłata tylko na tym cierpi :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, nowy post o klapkach - lekkim obuwiu na lato: http://natkaopowiada.blogspot.com/2018/05/klapki-lekkie-obuwie-na-lato.html <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówiłam taki sam choker ale mi nie przyszedł.
    Ostatnio zamówiłam 4 zegarki i własnie czekam na dostawę :) a czy kolor zegarków nie wyciera się ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie może iść nawet 1,5 miesiąca, albo czasami dłużej... Założyłaś spór? Zwrócą Ci pieniądze. A kolor z czasem trochę się wyciera, ale ja swoje noszę naprawdę długo! ;)

      Usuń
    2. Minęły trzy miesiące ale oddali mi kasę. A słuchaj jak z mechanizmem zegarkow? Czy zegarki pokazują faktyczna godzinę? Bo miałam kiedyś jeden chiński i opoznial o prawie godzinę albo przystawal sam mimo nowej baterii. Wlasnie przedwczoraj przyszły mi dwa zegarki jeden na stłuczona szybkę ale będę reklamować natomiast drugi super jest :)

      Usuń
    3. Tak, pokazują faktyczną godzinę. :)

      Usuń
  7. Zachęciłaś mnie do zakupu zegarka. Już od jakiegoś czasu o nim myślę, a Twoje na zdjęciu wyglądają super, nie mówiąc już o super cenie;) Dzięki! lecę na ali czegoś poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne akcesoria a przede wszystkim bardzo tanie! Też niedługo będę coś fajnego zamawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, piękne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne etui. Szkoda, że tak długo się czeka. Ja jestem strasznie niecierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. srebrny zegarek mnie zauroczyl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakupy z aliexpress najlepsze i ten drreszczyk emocji czy to wszystko przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nigdy bransoletki nie są na mnie dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pięknie, ale jakość wykonania pozostawia zapewne wiele do życzenia. Przynajmniej cena dobra. Wielu znajomych stamtąd zamawia jakieś drobiazgi, może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń