1/21/2017

MĄŻ TESTUJE ciekawe gadżety - MOCUTE wielofunkcyjny pilot/myszka bluetooth do telefonu | FILMIK!

Już jakiś czas temu mąż zaproponował mi, żeby zrobić na blogu cykl wpisów z recenzjami telefonów. Przyznam szczerze, że nie byłam aż tak pochłonięta tym pomysłem, jak on. Pomyślałam, że przecież większości z nas nie interesują parametry telefonów takie jak: pojemności baterii, ilość rdzeni, taktowanie procesora, rozdzielczość ekranu czy wynik benchmark'u, mam rację, prawda? Oczywiście nie wrzucam wszystkich 'do jednego wora', bo są kobiety, które interesuje technologia i nie ma w tym nic dziwnego. Tak, czy inaczej, ja czasami już ledwo słucham tego, co mój mąż z takim zamiłowaniem mi opowiada (domyślam się, że tak samo jest, kiedy ja mówię mu np. o kosmetykach, ale ja mam się komu wygadać, mówię to Wam, a on nie :)). Dlatego pomyślałam, że stworzę na blogu nową serię wpisów: "Mąż testuje ciekawe gadżety", w których to on będzie mógł wyżyć się artystycznie! Mam nadzieję, że ten cykl przyda się Wam, albo Waszym facetom, może znajdziecie tu inspirację na jakiś prezent dla niego. Na zakończenie tego wstępu dodam, że mąż nagrał filmik, w którym opisuje, jak działa pilot! 


Pilot został zamówiony na Aliexpress za ok. 30 zł na TEJ aukcji. Przyznam szczerze, że byłam zdziwiona, jak wyjął z koperty to urządzenie. Nie miałam zielonego pojęcia, do czego służy, nie wiedziałam, że istnieje coś takiego! Mąż z pełną ekscytacją zabrał się do testów, po czym stwierdził, że urządzenie jest na prawdę fajne i spełnia swoje funkcje. Myślę, że więcej mówić nie trzeba, zobaczcie filmik! Podziwiam go, że zdecydował się na nagranie filmiku, bo ja sama nie mogę siebie do tego zmusić. :)




Dla mnie jego sprzęty i wszelakie udziwnienia do telefonów to czarna magia, ale jeśli on się tym interesuje i sprawia przyjemność, to niech prowadzi tą serię, mam nadzieję, że nie rozmyśli się tak szybko, jak zaczął. Byłam bardzo zdziwiona, że nagrał filmik, także widać, że zapał jest!


Mąż ma w planach recenzje zestawów słuchawkowych bluetooth, podstawek do telefonu, może samych telefonów też, ale tu zaproponuję mu, żeby skupił się też na aparacie, bo dla nas, prowadzących Instagramy i robiącym tysiące zdjęć to jest bardzo ważne! :)


Dajcie proszę znać, czy tego typu wpisy Wam się przydadzą, dodajcie mojemu mężowi otuchy w komentarzach, co by się za szybko nie poddał. :D





Podrawiamy, Ewelina i Krzysiek.


13 komentarzy:

  1. O matuchno ja nawet nie wiedziałam że są piloty do telefonów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama, ja też nie miałam o tym pojęcia! :)

      Usuń
    2. Paula, nie byłaś osamotniona w swej niewiedzy:P

      Usuń
    3. Pierwsze słyszę o pilocie do telefonu :)

      Usuń
    4. Ja też nigdy o tym nie słyszałam, dowiedziałam się jak mąż kopertę otworzył. :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny post! o telefonach też mąż może nagrać dla pewnych laików (jak ja) ) może być bardzo pomocny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawy gadżet! Chyba sama sobie taki sprawię :D Więcej postów w takiej tematyce mile widziane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa uwielbiam sprzęty na równi z testowaniem nowych kosmetyków :). Nowy dział mi się podoba. Mąż na 5 się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do robienia zdjęć taki pilot fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super pomysł! Nie wiedziałam, że istnieje taki gadżet ;) Dobrze wiedzieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń