2/16/2017

Styczeń '17 w zdjęciach

Styczeń już od ponad dwóch tygodni za nami, a ja dopiero zabieram się za pokazanie Wam zdjęć z tego miesiąca. No cóż, w postach tego typu nie byłam zbyt regularna, więc mam nadzieję, że w tym roku moje podejście się zmieni. Ostatnio ciągle brakuje mi czasu, stąd opóźnienia! ;)



MOJE ZDJĘCIA


Powiem Wam, że w styczniu nie wstawiłam na Instagram zbyt wielu zdjęć, było ich ok. 40. Wśród zdjęć znalazły się oczywiście selfie, ale nie zabrakło też tych, na których możecie zobaczyć różne moje stylizacje. Postów modowych na blogu jest mało, dlatego pomyślałam, że prościej będzie, jeśli będę wstawiać zdjęcia ze strojem na Instagram. Spotykają się one ze sporym odbiorem z Waszej strony, więc chyba Wam się podobają. :)



JEDZENIE

W styczniu postanowiłam wziąć się wreszcie za siebie, aby poczuć się lepiej zarówno fizycznie jak i psychicznie. Postawiłam więc pewne kroki i wykupiłam dietę oraz trening. We wtorek minęły 3 tygodnie diety i efekty są zauważalne, czuję się lepiej, lżej, centymetry powoli schodzą. Wiem, że robię coś dla siebie, walczę sama ze sobą i to poprawia mi samopoczucie. Ostatnie zdjęcie akurat z dietą nie ma nic wspólnego, to Quesadilla, na którą przepis jest oczywiście na blogu - KLIK.


INNE

Tu akurat trochę Was oszukam, bo nie wszystkie zdjęcia, które tu widzicie znalazły się na moim IG, ale zostały wstawione na konto mojego męża. Także jeśli lubicie takie dzieła, macie ochotę zamówić rysunek bądź portret, zapraszam do polubienia jego STRONY NA FACEBOOKU i INSTAGRAMA.



W styczniu pojawiło się też kilka romantycznych zdjęć, tych z mężem. :) Dodałam zdjęcie ze ślubu, gdyż w zeszłym miesiącu minęło nam 1,5 roku małżeństwa. Trzecie zdjęcie jest dla mnie bardzo sentymentalne. Dlaczego? Bo to zdjęcie znalazło się we wpisie, w którym powiedziałam Wam, że ustaliliśmy datę ślubu. :) Ostatnie zdjęcie to wynik naszej sesji, na której testowaliśmy nowy obiektyw do aparatu.


Dość dawno nie było na Instagramie aktualizacji włosowej, więc postanowiłam dodać zdjęcie obecnej ich długości. Co prawda na tym zdjęciu zbyt wiele nie widać, dlatego zapraszam na Instagram. :) Kolejne zdjęcie to przepiękny widok przymarzniętej rzeki, zawsze, jak jestem w tym miejscu, to podziwiam ten widok, niesamowicie mi się podoba. Na kolażu jest też zdjęcie kosmetyków, które dostałam od Karoliny, czyli przepiękny rozświetlacz, który daje perłowo-różowy kolor oraz matowa pomadka do ust w kredce z mojej ulubionej firmy, czyli Golden Rose. 


__________________________________________________


Na zakończenie tego wpisu zapytam Was o coś, co jest niezwiązane z blogiem. Szukam usług kuriera, sprzedaję ubrania na Allegro i czasem zdarzają się pytania o wysyłki kurierem, a ja nigdy tego nie praktykowałam, zawsze wysyłam tylko pocztą. Chciałabym zapytać Was, z jakich usług korzystacie, porównywałam ceny na stronie http://www.epaka.pl/, ale jednak wolałabym skorzystać z Waszych rad. :) Może warto spróbować paczkomatów?



Pozdrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam te twoje fotki w lustrze. I te zdjęcia z tej cudnej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie mixy :)Miło się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne ale najbardziej oczarowały mnie rysunki. Są mega piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy ♥ CUDO ! Uwielbiam takie podsumowania miesiąca ! ;) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że ma, jestem z niego dumna. :)

      Usuń
  6. Urocze zdjęcia, bardzo lubię takie oglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze i wszedzie podziwiam Twoje wlosy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post! Ciekawy pomysł na zdjęcia w lustrze ^^ Masz bardzo bardzo ładne włosy :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie lubię takie podsumowania a najmilej ogląda mi się zdjęcia twoich selfie + stylizacje i zdjęcia ślubne i ogólnie waszej cudownej miłości! <3
    jestem z Ciebie dumna, że ćwiczysz i się nie poddajesz i, że są już efekty! tak dalej, Słonko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że miesiąc przebiegł dość intensywnie i kolorowo ;) Podobają mi się tego typu wpisu i zdjęcia. Udanego marca! ;) ...bo zawitał szybciej niż się spodziewaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń