3/10/2013

Nowości w mojej szafie #32 - Second Hand

Cześć! Od razu chciałabym Wam podziękować za wiele miłych słów pod postem z konkursem. :) Dziękuję moje Słoneczka!♥
Wstałam dziś praktycznie o 11, sprzątnęłam pokój, zrobiłam zdjęcia ciuchów, które wystawiam na allegro i rzeczy, które za moment Wam pokażę, a teraz sączę kawusię. :) Wczoraj byłam w szkole na ostatnim zaliczeniu i wreszcie sesję mam z głowy! Niestety trafiły się dwie 3, ale reszta to 4 i chyba z sześć 5, czyli super! :):) Zbieram oceny, żeby mieć stypendium naukowe na magisterskich. :)
Jak Wam minął Dzień Kobiet? Mi w porządku, dostałam kwiatki od Ukochanego i mojego taty, plus mój chłopak kupił mi pędzel z Hakuro, który powinien jutro do mnie dotrzeć. Poza tym to u mnie nic ciekawego się nie działo, dostałam dwie paczuszki, ale o tym niedługo.
We wtorek oczywiście poszłam do sh, bo było 2 zł za sztukę. Wybrała się ze mną moja szwagierka i teściowa. ;) Kupiłam kilka rzeczy, które możecie zobaczyć niżej, ale najpierw pokażę Wam bluzkę, w której jestem tak zakochana, że szok. Moja mama któregoś dnia wysłała mnie do sh, który z resztą jest pół minuty drogi od mojej pracy. ;P Musiałam jej coś kupić, więc wybrałam bluzkę w kokardki. Jednak mama się w niej źle czuła, więc oddała mi, zwęziłam ją trochę i normalnie się zakochałam. :) Dla mnie jest bardzo luźna i kosztowała 30 zł i jest z firmy Next.


Narzutkę, którą widzicie niżej oddała mi moja teściowa. Kupiła ją za 2 zł, ale nie czuła się w niej dobrze, więc oddała mi. :) Będzie fajnie wyglądała na lato do białych, albo kolorowych rurek. Firma: papaya.




Spodnie, które widzicie niżej pierwotnie były ogroooomnymi dzwonami, w nogawkę mogłam wsadzić głowę! :D Zwężałam je chyba z 10 razy, żeby je jakoś dopasować. Robiłam to pierwszy raz, nigdy z dzwonów rurek nie robiłam, ale zawsze musi być ten pierwszy raz, prawda? Spodnie mexx kosztowały mnie aż 2 zł, żal było nie brać, tym bardziej, że zachciało mi się białych spodni na lato.




Styl militarny kiedyyś mi się podobał, potem przestał mi się podobać i tak zostało do wtorku, kiedy ujrzałam tą kurtkę, od razu zawładnęła moim sercem. Zielonego koloru nie lubię, i nie mam pojęcia dlaczego tak mi się spodobała. Już mam wizję tego, z czym będę ją nosić. Myślę, że ćwieki, które przybiłam dodały jej uroku. :) Kurtka firmy Topman, 2 zł.




Nie mam z szafie takiej ładnej i klasycznej koszuli, beż żadnych udziwnień, tzn. miałam, teraz już mam z next, za 2 zł! :)


Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła marynarki, prawda? :D To chyba już 19, szok.. No mam fioła na ich punkcie i nie będę się sprzeciwiać, no ale jakbyście zobaczyły pastelową marynarkę zary, w kolorze, którego w szafie nie macie i w dodatku, jeśli kosztowałaby 2 zł, to byście brały, prawda? Prawda! :D
Muszę w niej tylko przeszyć guzik, bo jest za duża. :)



Poniżej to taka koszulowa narzutka z Newlooka, którą zapomniałam Wam ostatnio pokazać, kosztowała 2 zł. I myślę, że będzie fajna do białych spodni i czarnej bokserki. :)


To już wszystkie moje zakupy. :) Co Wy ostatnio fajnego kupiłyście?
Miłej niedzieli! Ja dzisiejszą spędzę pisząc pracę licencjacką, mam też zamiar nadrobić "Must be the music", "Top model" i "x factor". :) buziaki!


Kochane, zapraszam Was na obniżki do ROMWE



Romwe BIG Sale on Leggings Category
Any Leggings 20% OFF
Code: 20%OFF
From 3/12/2013–3/17/2013


32 komentarze:

  1. wow wow wow- narzutka od teściowej, kurtka militarna i marynarka- boskie cuda :) gratuluję że tak fantastycznie Ci się udało zwęzić te spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka jest piękna i biała koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam zakupy w sh, kiedy jest tanio a mimo wszystko można coś wynieść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne łupy;) w moich sh ostatnio nie ma NIC ciekawego, dosłownie nic.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta zwykła klasyczna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju! chyba Twoje najlepsze łupy! :-) idealne rzeczy! oj brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow zabierz mnie do tego sh kiedys ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedź do mnie, to chętnie Cię zabiorę do tego sh. :):)

      Usuń
  8. czemu u mnie nie ma takich tanich sh ;((( wszystko za 30-50 zl i nie raz wiecej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super łowy, bluzka w kokardki jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka z kokardkami jest cudowna! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka! Ja większość swoich spodni zwężałam w nogawkach, nawet rurki, haha :D Po prostu mam bardzo wąziutkie nogi w kostkach :)
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka w kokardki jest śliczna :)
    swoją przygodę z maszyną do szycia zaczęłam od zwężania dzwonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadła mi w oko pierwsza buzka i koszula :33
    Gratuluje ci tak pozytywnych ocen ;))
    Prowadzisz ciekawego bloga ;D
    Liczę na rewanż *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę sh, gdzie rzeczy takich marek są po 2 złote, no istne perełki! Ja się jutro będę chwalić moimi zdobyczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, za takie marki to bym trochę kasy musiała wydać. :):) Kosztowałoby to wszystko trochę, ale tuż po dostawie, a nie ostatniego dnia. :)

      Usuń
  15. Świetne, świetne zakupy :)
    Zazdroszczę lumpa z takim asortymentem i cenami !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna ta kokardkowa bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetne rzeczy udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ale w jakim sensie to pytanie? :):) Bo jeśli jesteś z Ostrołęki, to mogę Ci jeden polecić. :)

      Usuń
    2. jejku, coś mi się w głowie poprzestawiało, że jesteś z Torunia ;x sorry! :D

      Usuń
  19. widzę, ze większość rzezcy w podobnych odcieniach:)
    zapraszam
    http://bacha-baszka.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/BachaBaszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiesz mi skąd jestes, a możesz się mnie spodziewać ;D!

    OdpowiedzUsuń
  21. ta biała koszula to zdecydowanie strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jakie świetne rzeczy. ;o Dawno nie byłam w sh. :<

    OdpowiedzUsuń