9/25/2013

my new bag!

Cześć! Podobają Wam się torebki z filcu? Torebki filcowe podobały mi się już od dawna, szczególnie mogą wyglądać ciekawie w okresie jesienno-zimowym. Ostatnio przeglądałam różne strony w poszukiwaniu takiej torebki i natknęłam się na BAG BOUTIQUE. Sklep oferuje nam torebki filcowe w cenie od 35 do 109 zł. Mój wybór padł na poniższy model, który możecie znaleźć TU. Ciężko było mi wybrać jedną, podobały mi się głównie dwa modele, jednak moja mama, moja przyjaciółka i kilka dziewczyn z FB doradziło mi tą, bo pytałam Was, która jest najlepsza :)


To był dobry wybór, jestem zadowolona z jej jakości, no może oprócz suwaka, który się przycina.. Torebka ma jedną komorę oraz małą kieszonkę na zamek i jedną na telefon. Podobają Wam się takie torebki? Macie jakiś ulubiony ich kolor czy wzór na sezon jesienny? 

Życzę Wam miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. jest idealna! sama bym taką chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://torebkomania.pl/pl/p/Zarka-filcowa-SHOPPER-BAG-CZARNY-Z-SZARYM/130
      Tutaj z rabatem

      Usuń
  2. podoba mi się! ale jakby była cała z filcu to już mniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak poradzi sobie z deszczem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!Dobry wybór :)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. MNIAM! :D Ja mam kopertówkę i może w przyszłym roku ją będę używać :P W tym jakoś było nam nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. http://torebkomania.pl/pl/p/Zarka-filcowa-SHOPPER-BAG-CZARNY-Z-SZARYM/130
    Dla czytelniczek 5% rabat

    OdpowiedzUsuń