10/02/2013

Yankee Candle z sh za 17 zł!

Cześć! Dziś zaszłam z mamą do sh i nawet nie wiecie, jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam tam nową świecę Yankee Candle za 17 zł! Początkowo wzięłam ją w dłonie, po czym odstawiłam ponownie na półkę, uznałam, że nie będę płacić 17 zł za zapach, którego nie znam. Posiedziałam chwilę w pracy, dosłownie bijąc się z myślami, czy wrócić po nią. Długo się nie zastanawiając, poleciałam z powrotem do sh i wyszłam z niego w ogromnej radości, z wymarzonym słojem świeczki w dłoniach. W czasie drogi do pracy już ją wąchałam i to był dobry wybór! Świeczka według mnie pachnie jesiennymi, wieczorami pod kocem, jabłkami, cynamonem, pierniczkami i Świętami, to po prostu miły i przytulny zapach, idealny na jesienne i zimowe wieczory. Bardzo się cieszę, że trafiła mi się taka okazja. Marzyła mi się świeca Yankee, zadziałał na mnie szum na jej temat, który jest na Youtube i na blogach, ale powiedzmy sobie prawdę, jest cholernie droga.. W życiu nie wydałabym na nią 90 zł, no chyba, że miałabym miliony na koncie :)) W mojej 'Yankowej' kolekcji mam tylko dwa woski, jeden o zapachu świeżych ręczników a drugi to mocny, palony karmel :)


Powiem Wam, że to drugi z moich najlepszych łupów w sh, pierwszy to nowa marynarka, na jej metce jest cena w przeliczeniu na nasze - 800 zł :) A ja zapłaciłam za nią 2 zł.

Zastanawiam się, co z tą świecą zrobić, zapach bardzo mi się podoba, ale może jednak zrobiłabym dla Was rozdanie w którym możecie ją wygrać? Chciałybyście? To idealny zapach na jesień. Dajcie znać, a ja się zastanowię :)

Miłego wieczoru, ja spędzam niestety swój sama w domu, bo Narzeczony pracuje a ja za nim tak tęsknię.. :(:(

28 komentarzy:

  1. masz farta :D
    mysle ze powinnas ja sobie zostawic :) Dzieki temu przekonasz sie na czym polega szal na YC :)
    Ja mam 2 srednie swieczki, i taka duza, ktora kupilam na przecenie, za 46 zlotych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem co w tych świeczkach jest takiego że kosztują aż taką kasę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to, że pięknie pachną i jest ogromny wybór zapachów. Chociaż jak dla mnie cena, to przesada. Wolałabym raczej kilkanaście wosków o różnych zapachach niż jedną świecę, która może się znudzić. :)

      Usuń
  3. Masz świetną rekę do szukania takich cudnych rzeczy :)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. W głowie chodzi mi tylko "I hate you..." -.-' Jak można mieć w sh takie fajne rzeczy!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej ;[ tyle razy mówiłam, przyjedź do mnie, to zabiorę Cię do tego sh!

      Usuń
    2. To byłby najdroższy wyjazd na zakupy EVER! :D

      Usuń
  5. Świetny łup, mozna powiedzieć ze w porównaniu do oryginalnej ceny - jak za darmo :P
    Zapach który opisalas bardzo mnie kusi, muszę poszukać może dorwę taki wosk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten zapach, ładny jest, ale wydaje się być trochę ciężki ;P

      Usuń
  6. ładnie wygląda świeczulka :D ale faktycznie cena tego rozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie kosztuje 80 zł? SZOK :D w życiu bym nie kupiła! :-)
    a więc niezły łup :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zostaw sobie ją kochana ;)
    kocyk,herbatka i ona ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam bym ją chętnie przygarnęła, wąchałam i bardzo mi się podoba. szczęście taki łup:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, to mnie zaskoczyłaś :) Takie rzeczy w sh, nie pomyślałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa, pozazdrościć! Ja mam w planach w końcu zakupić ich woski ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale szczęściara z Ciebie! Zostaw dla siebie, upolowałaś to Ci się należy;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. :)
    Ja to sprawdzam w statystykach, nawet nie wiem jak się sprawdza przez google analytics.
    Statystki ->źródła ruchu sieciowego -> i na samym dole masz Wyszukiwane słowa kluczowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym, to ja dobrze wiem, myślałam, że z google sprawdzałaś ;PP

      Usuń
  14. zostaw sobie tą świeczkę. jak ją oddasz, to pewnie będziesz żałować :) zazdroszczę tak świetnie wyposażonego sh!

    OdpowiedzUsuń