9/20/2013

Nowe i tanie mieszkanie dla naszyjników

Cześć! Dziś post, w którym pokażę Wam nowe mieszkanie dla moich naszyjników. W domu u rodziców wisiały one na głośnikach od komputera, nie wyglądało to jednak szczególnie estetycznie. Szukałam czegoś, co wyglądałoby ładnie, nie przeszkadzało w mieszkaniu a także nie wymagało wiercenia w ścianach, bo te w naszej sypialni są wyjątkowo ciężkie to wiercenia. Wszystkie półki w mieszkaniu mamy tak na prawdę zajęte i nie miałam miejsca na to, żeby jakoś szczególnie naszyjniki wyeksponować. Wcześniej trzymałam je w plastikowych szufladkach, ale bardzo się plątały. Początkowo chciałam kupić wieszak, który był niedawno w Biedronce. Były w zestawie dwa, kosztowały bodajże ok. 10 zł i były pokryte chyba welurem, przez co bardzo się pozadzierały a wiadomo, że klienci z takimi rzeczami się nie obchodzą delikatnie. ;) Wieszaki te w przeznaczeniu były do zawieszania na nich pasków od spodni. Postanowiłam takiego wieszaka poszukać na allegro i znalazłam, z Primarka, jednak był trochę drogi no i bałam się tego zadzierania, po jakimś czasie nie będą już tak estetyczne. Przy przeszukiwaniu Allegro wpadł mi w oko drewniany wieszak z ośmioma zawieszkami, który kosztował ok 7 zł Szkoda tylko, że te haczyki nie są skierowane w jedną stronę, no ale nie ma co się dziwić, skoro wieszak powinien wisieć w szafie. Swój powiesiłam na gwoździu, który mam wbity w bok szafki. Nie przeszkadza to w niczym, bo wisi z boku, jednak mam na niego widok, gdy leżę w łóżku. :)

Jak Wam się podoba taki pomysł? Mi się bardzo sprawdza. Często biorę go ze sobą do lustra i wybieram naszyjnik, który mi pasuje. :) 



Jak przechowujecie swoje naszyjniki?
Życzę Wam miłego dnia!

                                                               

24 komentarze:

  1. super pomysł :)
    bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wieszaczek ;) mam taka samą sówkę ;) moje naszyjniki wiszą na ozdobnej pani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwie sówki, jedna srebrna a druga ciemno złota :)

      Usuń
  3. świetny pomysł :-)
    moje leżą w pudełku, poplątane jak jasna cho... pewnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten pomysł,a ten różowy naszyjnik jest po prostu cudowny, nie wiem który raz już to mówię :)

    P.S Dziękuję :) Widać 14 to nie tylko dla Nas szczęśliwa liczba ;)
    I Wam również gratuluję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie eksponuje naszyjniki :)
    Mi zrobił mój narzeczony taki wieszak z kawałka derwna, bejcy, haczyków kupionych w jakimś sklepie i czegoś do rzeźbienia bo wyrył mi na nim napis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy naszyjniki w kolorze srebra nie robią Ci się z czasem czarne? :) Moje też wisiały na wieszaku-Pani, ale teraz trzymam je w pudełeczku, nie plączą się, bo każdy jest zamknięty w woreczku strunowym i dzięki temu zachowują kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł chociaż kiedyś w podobny sposób przechowywałam naszyjniki i te dłużej nie używane pokrywały się kurzem :///
    teraz mam je w pudełku i co prawda plączą się non stop ale nie znalazłam jeszcze złotego środka na przechowywanie biżuterii....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoich na razie kurzu nie widzę, zobaczymy z czasem :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł! :)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, mogła byś podać link do tego użytkownika u którego kupowałaś ? Ja kupiłam taki wieszak ale wymaga on niestety wiercenia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne: http://allegro.pl/wieszak-drewniany-na-paski-krawaty-promocja-138-i3474640409.html :)

      Usuń
  12. beautiful necklaces <3 <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń