7/11/2012

Nowości #14 - Reserved, House, Rossman, Sleek.

Dziś post taki na szybko, nie będę za dużo pisać, ponieważ nie mam za bardzo nastroju na to. Dziś odbył się pogrzeb mojej cioci, która zmarła na raka zostawiając malutką córeczkę.. Jest mi strasznie smutno z tego powodu. :(
Ale nie chcę tu Was zanudzać moimi sprawami. Przygotowałam dla Was wpis na temat moich ostatnich zakupów, ponieważ dawno takiego postu nie było.
Na samym początku pokażę Wam paletkę, którą dostałam od Pani Ani. Pani Ania prowadzi na allegro sklep, który sprzedaje kosmetyki. Wcześniej od sklepu rococo7 dostałam paletkę Sleeka - Au Naturel.
Zapraszam Was do obejrzenia tych kosmetyków, bo jest tam ich na prawdę sporo i to w niewysokich cenach.
Paletka, którą dostałam, to Oh So Special.


Kilka dni temu zaszłam do Rossmana.


Na szybko wybrałam mleczko do opalania (ok. 10 zł) i balsam po opalaniu (ok 10 zł). Mleczko na prawdę działa, ramion sobie nie 'spiekłam' na słońcu. Kupiłam też serum antycellulitowe z Eveline (13 zł). Nigdy nie zwracałam na to uwagi, a mam cellulit! Mimo tego, że nogi mam szczupłe.. No i oczywiście w ręce wpadł mi mój ukochany zmywacz do paznokci (6-7 zł), który zmyje każdy lakier! Żaden mu się nie oprze. :)

Zaszłam też do Reserved, ponieważ mój K chciał sobie kupić krótkie spodenki, a ja znalazłam sobie bluzkę za 30 zł. Podobała mi się już wcześniej, ale szkoda mi było dać za nią 50 zł, więc poczekałam na przecenę. K. uważa, że ta bluzka wygląda jak piżama. Też tak sądzicie? :(


Również mój chłopak chciał zajść do House. Tam znalazłam naszyjnik z kolorze złota z cudownymi, kolorowymi przywieszkami. Był przeceniony na 10 zł.
Jakoś wcześniej nie pałałam miłością do złota, tak teraz mam już 6 naszyjników w tym kolorze. :)


To już koniec moich zakupów, jak widać nie szaleję z nimi ostatnio.
W sobotę mam wesele, już nie mogę się doczekać! Mój K. kupił sobie nowy garnitur, buty i krawat, będzie wyglądał ślicznie. ;)

Naszły bardzo ciemne chmury, pewnie zaraz zacznie się niezła burza, więc zmykam sobie trochę poleniuchować albo poczytam książkę.

Miłego wieczoru, buziaki.

28 komentarzy:

  1. Paletka jest boska, ma sliczne kolork i:) udany haul :) Buziaki, zapraszam na nowa notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka cudo :) ten Eveline też mnie kusi ;) a bluzka śliczna wcale nie piżama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą paletę i jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. pół roku temu zmarł na raka mój wujek i zostawił dwie małe córeczki, więc wiem jak się czujesz..

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa i świetny ten naszyjnik masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, już nie mają krateczki

    OdpowiedzUsuń
  7. będziesz zadowolona ze Sleeka :) chociaż masz jakąś dziwną wersję bo na moich cieniach najpierw był wzór krateczki zmazujący się wraz z użyciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że będę zadowolona, bo już jedną mam. To nie jest dziwna wersja, tylko nowa wersja, teraz już nie robią krateczek.

      Usuń
  8. piekny wisior;) też mam oss - bedziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah zmywacz z Isany! Znalazłaś kiedyś lepszy (porównując cene, pojemność i właściwości)? Bo ja nie!
    Zapraszam do mnie!
    www.sylwiakuczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. troszkę może wygląda ale zestaw ją z ostrymi spodenkami (mowa o kolorze) i będzie ok :) zazdroszczę paletki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. faceci to się nie znają wszędzie widzą piżamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak! a jak nie piżamy, to obrusy, firanki i nie wiem co jeszcze :)

      Usuń
  12. Mnie się ta bluzeczka podoba, typowo letnia i taka... optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna ta bluzeczka !
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się podoba ta koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o paletce Sleek !!! Muszę tylko poczekać na jakiś zastrzyk gotówki :P A tak w ogóle bardzo przyjemny i kobiecy blog :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka wcale nie wygląda jak piżama, uwielbiam takie ciuchy i kolorek taki pastelowy, dwa razy tak!

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio będąc na zakupach spodobała mi się ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wygląda jak piżama, jest fajna letnia.
    Też kiedyś nie lubiłam złota, teraz jestem w nim zakochana i wszystko mogłabym mieć złote! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój ulubiony zmywacz ;) Cellulit ma każda kobieta i nikt mi nie powie, że nie. Wybacz za to co teraz powiem ale faktycznie Twój K ma racje. Moja mama miała kiedyś podobną koszulkę do spania bynajmniej mi się tak kojarzy bo pamiętam coś takiego z dzieciństwa ;)
    Bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widzę żadnego podobieństwa do piżamy :) wg mnie jest świetna do dżinsów :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń